Klachtenprocedure
Samen naar een oplossing
Bent u ontevreden over onze zorg? Wij nemen uw feedback serieus en zoeken graag samen naar een passende oplossing.
Bij WMK Zorg waarderen we uw mening en staan we open voor adviezen of klachten. Het is belangrijk om onvrede bespreekbaar te maken, zodat we samen kunnen werken aan verbetering.
Een klacht melden
Heeft u een klacht? U kunt deze eerst bespreken met onze interne vertrouwenspersoon. Wilt u liever externe en onafhankelijke ondersteuning? Dan kunt u terecht bij Klachtenportaal Zorg, een onafhankelijke organisatie die klachten zorgvuldig en professioneel behandelt.
Wat gebeurt er met uw klacht?
Na indiening beoordeelt Klachtenportaal Zorg of de klacht voldoet aan de voorwaarden voor behandeling en welke procedure daarbij hoort. Ontbreken er gegevens of is iets onduidelijk? Dan nemen zij contact met u op, zodat de procedure correct kan starten.
Wilt u advies over een situatie waar u ontevreden over bent, maar nog geen formele klacht indienen? Ook dan kunt u terecht bij Klachtenportaal Zorg.
Een klacht indienen
Een klacht indienen kan eenvoudig via:
- Het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg
- E-mail: info@klachtenportaalzorg.nl
Weet u niet zeker welke klachtenprocedure voor uw situatie geldt? Klachtenportaal Zorg helpt u graag verder.
Ons doel is om uw onvrede op te lossen en onze zorg continu te verbeteren. Aarzel niet om contact op te nemen. Samen werken we aan de best mogelijke oplossing.